כפי שפרסמנו לראשונה: כוחותינו חיסלו את המחבל שפיקד על חוליית המחבלים שהובילה להריגתם של 21 לוחמי צה"ל ב-22 בינואר 2024.
במהלך סוף השבוע (שישי), בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, כלי טיס תקף בהכוונת חטיבה דרומית באוגדת עזה, את המחבל חליל עבד אלנאצר מוחמד חטיב, מפקד חוליה בגדוד אל-מע'אזי בארגון הטרור חמאס. לאחר ריכוז מאמץ מודיעיני ובאמצעות צוות איסוף של יחידה 414, הלוחמים זיהו את המחבל והכווינו כלי טיס שתקף – והמחבל חוסל.

פורסמו שמותיהם של 21 לוחמי המילואים שנפלו בתקרית הקשה בעזה
ח'ליל פיקד על חוליית מחבלים ששיגרה טילי נ"ט לעבר מבנים בהם פעלו כוחותינו ולעבר צוות טנק שאבטח אותם, במרחב אל-מע'אזי ב-22 בינואר 2024. כתוצאה מכך נהרגו 21 לוחמי צה"ל.
בנוסף, במהלך המלחמה המחבל קידם ולקח חלק במתווי טרור רבים נוספים נגד כוחותינו. "צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להסיר כל איום על אזרחי מדינת ישראל", נמסר.
