accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות NWS
צילום: חדשות NWS

זעם בחיפה: חבר הקואליציה הערבי בעיר - ממארגני הפגנת ההסתה

רבקה שורק

רבקה שורק

ה סיון ה'תשפה (01.06.25)

24

10

like

1

dislike

תושבים בחיפה זועמים על חבר המועצה רג'א זעאתרה, שתועד מוביל הפגנה נגד ישראל וצה"ל בעיר • זאת על רקע שורת אמירות אנטי ישראליות וביניהן השוואה בין המדינה לנאצים


תושבים בחיפה זעמו לאחר שחבר מועצת העיר ושותף לקואליציה של יונה יהב, רג'א זעאתרה, תועד אתמול (שבת) משתתף בהפגנה בעיר נגד מדינת ישראל ופעולות צה"ל. לטענתם, זעאתרה אף הוביל את המחאה.

השתתפותו של זעאתרה באירוע מצטרפת לשורת התבטאויות מקוממות בעבר. ב-2019, ערב יום השואה, טען כי "התנועה הציונית לא נקפה אצבע להציל את יהודי אירופה", ואף האשים את הציונות בשותפות לפשעי הנאצים: "הציונות, בהקשר הזה כמו בהקשרים אחרים, היא חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון".

חבר הכנסת איימן עודה בהפגנה בחיפה: "עזה ניצחה ותנצח"

חבר הכנסת איימן עודה בהפגנה בחיפה: "עזה ניצחה ותנצח"

207
31.05.25|אפרת ברינר

בנוסף, לפי דיווחו של העיתונאי ישי פרידמן, זעאתרה הפיץ גם תיאוריות קונספירציה נגד ישראל, השווה את שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן לנאצי, וקרא לו "מהגר". בנוסף, היה שותף להקמת סניפי BDS בתוך ישראל.

כזכור, במהלך הפגנת ההסתה, יו"ר מפלגת חד"ש-תע"ל חבר הכנסת איימן עודה נאם והתבטא באופן מרתיח כלפי המלחמה בעזה. בין הדברים שאמר: "עזה ניצחה ועזה תנצח", "אחרי הרג של 53 אלף, אסור שהדם יהיה הפקר" ו-"הכיבוש חייב להיות מחוסל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News