שי גליק, מנכ"ל בצלמו, דרש היום (ראשון) מחברי הכנסת בקואליציה ובאופוזיציה להתאחד על מנת להדיח את ח"כ איימן עודה, זאת לאחר שתמך בארגון הטרור חמאס והכריז: "עזה ניצחה ועזה תנצח", "אחרי הרג של 53 אלף, אסור שהדם יהיה הפקר" ו-"הכיבוש חייב להיות מחוסל".
בנוסף, הארגון הגיש נגד עודה תלונה בוועדת האתיקה של הכנסת, וכן פנה ליועמ"שית בדרישה לאפשר את חקירתו בגין הסתה ותמיכה בטרור. "מדובר בחציית קו אדום ויריקה בפרצוף של כל אזרח בישראל, ובמיוחד ושל משפחות הנרצחים, החטופים והלוחמים", הוסיפו.

לדברי גליק, "אנחנו קוראים לכל חברי הכנסת, מכל סיעות הבית, לשים את הפוליטיקה בצד ולהתאחד בדרישה אחת ברורה: להדיח את ח"כ איימן עודה מהכנסת. מי שמעודד את חמאס – לא יכול לשבת בכנסת ישראל".
כזכור, זו לא הפעם הראשונה שעודה מעורר סערה, בציוץ שהעלה לאחר שחרור החטופות אמילי דמארי, רומי גונן ודורון שטיינבכר, איימן אודה קורא לסיים את ה'כיבוש' ומכנה את המחבלים המשוחררים 'אסירים' כאשר הוא מתעלם מהעבודה כי רבים מהם מואשמים במעורבות ברצח של עשרות ישראלים: "מפה חייבים לשחרר את שני העמים מעול הכיבוש".
