accessibility-icon
share-icon
מתוך "ישראל נלחמת"

אוכלי חינם כבר שנים: הספין של חמאס על הרעב בעזה

רבקה שורק

רבקה שורק

ה סיון ה'תשפה (01.06.25)

14

17

like

1

dislike

ד"ר אדי כהן מפריך את תעמולת חמאס: "אין רעב בעזה, פשוט אין. אני בעצמי ראיתי שם לפני כמה חודשים, אפילו נוטלה ראינו" • לדבריו, "העם הזה רגיל לאכול חינם כבר שנים, לכן הוא לא מוכן לשלם על הסחורה שלו"


ד"ר אדי כהן הסביר ב"ישראל נלחמת" כי על אף הספינים של חמאס, לא שורר בימים אלו רעב בעזה, אם כי מחסור מסוים בעקבות המלחמה. לדבריו, בתקשורת הכללית נופלים למלכודת שטמן ארגון הטרור הרצחני ומהדהדים את המסרים השקריים שלו.

כהן טען כי מצבם הכללי של העזתים טוב, בייחוד ביחס לעומת מה שעשו לנו ב-7 באוקטובר, והדגיש: "אין רעב בעזה, פשוט אין. אני בעצמי ראיתי שם לפני כמה חודשים, אפילו נוטלה ראינו. צריך לזכור שתושבי עזה רגילים לקבל כל שבוע סוכר, לחם ובשר מאונר"א. ככה הם חיים כל חייהם".

maximize-image
ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה | צילום: שאטרסטוק

המזרחן הוסיף: "מה שכן נכנס לעזה, מגיע בחינם. חינוך, רפואה, אוכל – הכול. אז כשמנסים למכור כאן סיפורים על רעב, צריך לזכור: העם הזה רגיל לאכול חינם כבר שנים, ולכן הוא לא מוכן לשלם על הסחורה שלו".

כזכור, לפני כשבועיים ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לחידוש הסיוע ההומניטרי וניסה לתרץ את ההחלטה המקוממת: "אסור לנו להגיע למצב של רעב. גם מבחינה עניינית וגם מבחינה מדינית, לא יתמכו בנו ולא נוכל להשלים את משימת הניצחון".

עקבו אחרינו גם ב-Google News