הפאנליסט יותם זמרי התייחס הערב (מוצ"ש) בתוכנית "הפטריוטים" לאמירתו של יו"ר חד"ש תע"ל, ח"כ איימן עודה, על כך ש"עזה ניצחה ועזה תנצח": "אם אתה חושב שזה הצד המנצח, איימן, אנחנו ניקח אותך, נשים אותך שמה – ותנצח כמה שבא לך".
זמרי השיב לדבריו של עודה ואמר: "אני אומר דבר אחד, איימן עודה, זה נשמע כזה, צריך להעביר אותו לעזה, מגיע לו לחיות בצד המנצח. זה מה שצריך להגיד". ינון מגל הסכים איתו והוסיף: "ראיתי איזה חולצה בארצות הברית שמישהו הולך, תחיה במדינה שאתה תומך בה, משהו כזה".

הפאנליסט זמרי סיכם: "אם אתה חושב שזה הצד המנצח, איימן, אנחנו ניקח אותך, נשים אותך שמה – ותנצח כמה שבא לך. בכל אייטם כזה חשוב להזכיר את מערכת המשפט העלובה והרכובה שלנו, שבמסגרתה יש אדם אחד שנפסל לריצה לכנסת, וזהו דוקטור מיכאל בן-ארי, הוא נפסל. איימן עודה בכנסת, אחמד טיבי בכנסת, כל החבר'ה האלה בכנסת".
