נער כבן 15 נמצא הבוקר (שבת) ללא רוח חיים במרכז העיר הרצליה. שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון שהגיעו למקום יחד עם צוותי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של הנער בזירה. מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב צחי שרעבי, הגיע למקום וקיים הערכת מצב עם גורמי המקצוע.
כתבתנו מילן עמר דיווחה כי הוריו של הנער שהו בחו"ל בעת המקרה, ועלו על טיסה ארצה בשעה 16:00, לאחר שעודכנו בבוקר כי בנם קפץ מהמרפסת. דרך התקשורת והרשתות גילו על נסיבות המקרה המשוערות: מדובר בנערים שככל הנראה לקחו מספר סוגים של סמים.
המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, ופועלת בשיתוף פעולה עם עיריית הרצליה, לרבות גורמי הרווחה. עם נחיתתם בארץ, ההורים יקבלו עדכון מלא על הנסיבות – אך כאמור עודכנו מערוצים אחרים על הנסיבות שנחקרות. המשטרה עיכבה הבוקר לחקירה את חבריו של הנער, בני 15-16 שערכו מסיבה בביתו.
