דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי פרסם הערב (חמישי) הודעת פינוי לאזורים נרחבים ברצועת עזה: "מרגע זה, האזורים הנ"ל ייחשבו לאזורי לחימה מסוכנים . אזורים אלה קיבלו אזהרות מספר פעמים . למען ביטחונך, עליך להתפנות מיד למערב".
בהודעה שפרסם אדרעי כתב: "לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים באזורי אל-עטאטרה, ג'באליה אל-בלאד, שג'אעיה, דרג' וזיתון. ארגוני טרור ממשיכים בפעילותם החתרנית באזור.
#عاجل ‼️ الى جميع سكان قطاع غزة المتواجدين في مناطق العطاطرة، جباليا البلد، الشجاعية، الدرج والزيتون
⭕️تواصل المنظمات الإرهابية نشاطها التخريبي في المنطقة ولذلك سوف يوسّع جيش الدفاع نشاطه الهجومي في مناطق وجودكم لتدمير قدرات المنظمات الإرهابية
🔴من هذه اللحظة، سيتم اعتبار المناطق… pic.twitter.com/EGwZk13nnZ— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) May 29, 2025
"לכן, צה"ל ירחיב את פעילותו ההתקפית באזורים בהם אתם נמצאים כדי להשמיד את יכולותיהם של ארגוני הטרור. מרגע זה, האזורים הנ"ל ייחשבו לאזורי לחימה מסוכנים. אזורים אלה קיבלו אזהרות מספר פעמים. למען ביטחונך, עליך להתפנות מיד למערב".
מוקדם יותר היום, צה"ל חשף אינדיקציות מודיעיניות חדשות המצביעות על המשך פעילות טרור של חמאס במתקנים אזרחיים במרחב מחנה נוסיראת שבמרכז הרצועה. בין המבנים בהם ישנם ממצאים המוכיחים נוכחות של מחבלי חמאס היו שלושה בתי ספר: בית ספר אל-ג'אעוני, בית ספר היסודי נוסיראת אותו צה"ל כבר הפציץ בעבר עקב נוכחות מחבלים במקום, ובית ספר ח'אלד בן וליד.
