האב השכול חננאל גז יצא היום (חמישי) בקריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ההספד בהלווית בנו רביד חיים הי"ד: "תפסיק להקשיב לכל העולם – ותקשיב לעם שבחר בך שתשמור עלינו", אמר.
הוא הוסיף: "ביבי נתניהו אתה צריך לקחת פיקוד על הדברים האלה, אל תקשיב לאיחוד האירופי, לכל העולם – גם לא לטראמפ. אל תקשיב לאף אחד, אף מדינה בעולם לא מאפשרת לחיות האלה שרוצחות נשים בדרך לחדר לידה לחיות".

"רוצחים אישה חפה מפשע ותינוק שלא חטא – זה קרקס לשחרר רוצחים כדי להחזיר שבויים, וזה שאנחנו מאכילים אותם זה בדיחה. כשאנחנו נותנים אוכל לעזה – החמאס חוגג. צריך להתעורר ושזה יהיה היום האחרון שיש פיגועים בארץ ישראל".
הוא הוסיף: "אנו חיים בקונספציה שיהיה טוב – אם לא נתעורר זה לא יקרה. צריך להמשיך לבנות כל סנטימטר בארץ, אין שטחי איי, בי וסי – זה מא' עד ת' הכל שלנו, בשביל זה עליתי לבד לארץ בגיל 25".
"רצחו את אשתי כי היא יהודייה וזה הדבר הראשון שצעקתי בבית החולים על כל הערבים שם אחרי הפיגוע, אם הייתי מתחתן עם ערבייה זה לא היה קורה. אבל אני גאה במה שעשיתי ולא מתחרט על שום דבר כי גם בתוך הכאב – זה ה'. הוא שנתן לנו את צאלה ורביד חיים, אבל בחר לקחת אותם ונתמודד עם זה. אבל לא נתמודד עם מדיניות שלא נותנת לנו לשמור אצלנו".
"אני מבקש מראש הממשלה ומהכנסת שיעשו הכל כדי שיהיה פה טרנספר 100% ולא יהיה פה יותר את הסרטן הזה שאוכל אותנו מבפנים", סיים האב השכול.
הפיגוע הרצחני שבו נרצחה צאלה הי"ד התרחש לפני כשבועיים כאשר בני הזוג היו בדרכם לחדר הלידה. מחבל פתח לעברם בירי בעודם נוסעים בכביש סמוך ליישוב ברוכין בשומרון.
