סביו של התינוק רביד חיים, בנה של צאלה גז הי"ד, שמת היום (חמישי) מפצעיו הגיע מארצות הברית כדי להשתתף בברית המילה שלו, אך למרבה הצער – יספוד לו בהלווייתו.
רביד חיים גז הי"ד נולד לאחר שאמו, צאלה גז הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי שאירע סמוך ליישוב ברוכין לפני כשבועיים. היא כרעה ללדת כשמחבל ירה לעבר הרכב שבו נסעה עם בעלה.

למרות מצבה האנוש, הצליחו הרופאים ליילד את התינוק. מאז, נאבק רביד הקטן על חייו, אך לאחר כשבועיים של מאמצים רפואיים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן ספד: "זהו רצח כפול! העולם צריך להזדעזע! אנחנו דורשים תשובה ציונית, בנייה ועוד בנייה לזכרם של רביד וצאלה. נחבק את המשפחה תמיד".
