accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

פייגלין: כדי לנצח לא צריך עוד חיילים - אלא לשנות את החשיבה

דביר כהן

דביר כהן

ב סיון ה'תשפה (29.05.25)

16

11

like

0

dislike

יו"ר מפלגת זהות התייחס בתוכנית 'האולפן הפתוח' לסוגיית גיוס החרדים: "לטעון שאנחנו עושים 500 יום מילואים בגלל החרדים - זה לשחק לידם של הקפלניסטים" • עוד הוסיף פייגלין: "אנחנו לא מסוגלים להגיד שצריך לבטל את הסכמי אוסלו, לחזור אל המולדת ולבנות את גוש קטיף מחדש - לכן אנחנו לא מנצחים"


יו"ר מפלגת 'זהות', משה פייגלין, התייחס היום (חמישי) בתוכנית 'האולפן הפתוח' לסוגיית גיוס החרדים שעלתה לכותרות על רקע המלחמה המתארכת וטען כי כדי לנצח במלחמה לא צריך עוד כוח אדם ולגייס חרדים אלא פשוט לשנות קו מחשבה: "כדי לנצח את המלחמה הזו לא אחרי 600 יום אלא אחרי שישה ימים, כל מה שהיה צריך לעשות זה לא עוד חיילים, אלא לסגור את הברז של המים, של החשמל, של הסולר ושל האינטרנט".

"כולם צריכים להתגייס, כולם צריכים לתת כתף", טען חבר הכנסת לשעבר, "אני רק מצר על כך שאנחנו חושבים כאילו אנחנו עושים 500 יום מילואים בגלל שהחרדים לא מתגייסים. זה שקר. אנחנו עושים 500 יום מילואים כי המלחמה לא נגמרת, משום שהגנרלים לא רוצים לגמור אותה, כי אנחנו לא יודעים להגיד מי אנחנו ומי האויב".

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

פייגלין הוסיף: "אנחנו לא מסוגלים להגיד שצריך לבטל את הסכמי אוסלו, לחזור אל המולדת ולבנות את גוש קטיף מחדש – לכן אנחנו לא מנצחים. ואין לזה שום קשר לחרדים. הבעיה עם החרדים היא מקום המדינה, היא לא קשורה בכלל למלחמה הזאת. לטעון שאנחנו עושים 500 יום מילואים בגלל החרדים – זה לשחק לידם של הקפלניסטים".

"בשביל מנהיגות שיש לה זהות ברור שהשבעה באוקטובר הוא לא רק מכה וזוועה – הוא גם הזדמנות לשוב אל ארצנו, למחוק את הסכמי אוסלו ולזרוק אותם", הסביר פייגלין, "לגרש את האויב, לכבוש את השטח, ליישב אותו מחדש ולהתחיל מחדש. לא להישאר נעולים על אותם עקרונות אוסלואידים שכפה עלינו השמאל ושהביאו עלינו את השבעה באוקטובר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News