ארגון הטרור חמאס ממשיך לנצל מתקנים אזרחיים לפעילות טרור. צה"ל חשף היום (חמישי) אינדיקציות מודיעיניות חדשות המצביעות על המשך פעילות טרור של חמאס במתקנים אזרחיים במרחב מחנה נוסיראת שבמרכז הרצועה.
בין המבנים בהם ישנם ממצאים המוכיחים נוכחות של מחבלי חמאס היו שלושה בתי ספר: בית ספר אל-ג'אעוני, בית ספר היסודי נוסיראת אותו צה"ל כבר הפציץ בעבר עקב נוכחות מחבלים במקום, ובית ספר ח'אלד בן וליד.
#عاجل ‼️ تحذير إلى سكان قطاع غزة في منطقة النصيرات – ابتعدوا عن عناصر حماس المختبئون بينكم واطردوهم قبل فوات الأوان!
⭕️الصورة المرفقة تُظهر طريقة عمل عناصر حماس الإرهابية في منطقتكم حيث يستخدمون البنى التحتية المدنية لديكم ويتموضعون في محيطكم.
⭕️تستغل حماس البنى التحتية المدنية… pic.twitter.com/LMFyEs5Lr3— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) May 29, 2025
לפי דובר צה"ל בערבית אלוף משנה אביחי אדרעי "המידע שנחשף ממחיש באופן ברור את הניצול הציני של ארגון הטרור, אשר עושה שימוש במתקנים אזרחיים לפעילות טרור ולניהול הלחימה. חמאס ממשיך לנצל את האוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי, ובכך מסכן את חייהם של אזרחים רבים".
לאור פעילות הטרור המתמשכת, צה"ל הזהיר את האוכלוסייה הנמצאת במרחב מחנה נוסיראת וקרא לתושבים להרחיק את פעילי חמאס מקרבם ולהתרחק מתשתיות אותן מנצל הארגון.
