accessibility-icon
share-icon
יונתן אוריך |  צילום: פלאש 90
יונתן אוריך | צילום: פלאש 90

יונתן אוריך מסביר למה מבאס לשחק שחמט מול ביבי

מערכת C14

מערכת C14

ב שבט ה'תשפ (28.01.20)

0

like

0

dislike


ראש הממשלה המתין עם הודעתו על הסרת בקשת החסינות מסדר היום רק אחרי שגנץ כבר היה על המטוס בדרכו ארצה. יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה התייחס למהלך וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מה שמבאס בלשחק שחמט מול ביבי זה שבסוף אתה מוצא את עצמך בג׳ט לג עם 20 דקות שינה בדרך לדיון בחסינות של חיים כץ, במקום בפסגה מדינית של פעם ב-100 שנה בוושינגטון". אוריך הוסיף כי "אין לו לב לבנאדם".

כעת ראש הממשלה יהנה מכל תשומת הלב התקשורתית על הבמה המרכזית בבית הלבן בעוד בני גנץ יאלץ לראות את הנאומים וההצהרות ההיסטוריות מהבית.

maximize-image
הבית הלבן. צילום: רויטרס

 

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News