פרשת האלימות בחטיבת הנח"ל: הלוחם שנעצר לאחר שהיכה את חברו באמצעות קומקום במהלך קטטה בצפון הרצועה, שוחרר היום (רביעי) ממעצר. לאחר בחינת חומרי החקירה, התביעה הצבאית הודיעה כי היא לא עומדת על המשך מעצר הלוחם, והחקירה תימשך.
כזכור, בקטטה היו מעורבים שני לוחמים שמשרתים יחד באותה מחלקה. בין השניים התפתח ויכוח שנגע להתנהלות של הרס"פ, שהסלים מהר מאד לאירוע אלימות חריג שבו קם אחד מהם והחל להכות את חברו באגרופים. בתגובה, הלוחם השני חבט קומקום בראשו של חברו – וגרם לו לאבד את ההכרה. זמן קצר לאחר מכן פונה הלוחם לבית החולים כשהוא במצב קשה.
בעקבות האירוע נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית, שבסיומה הועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. לאחר התקרית פרסמנו כאן לראשונה כי קרוביו של הלוחם שהכה את חברו ופצע אותו קשה, התריעו בפני המפקדים בשבוע שעבר שהוא במצב נפשי קשה מאוד, והמפקדים השיבו שהלוחם ייצא ממשימה הקרובה ויראה קב"ן.
