יממה שניה ברציפות: קרן הסיוע בעזה הודיעה היום (רביעי) כי הפעילות הופסקה, בעקבות הפרות סדר שמתרחשות במרכז החלוקה. רק הבוקר סיכמה החברה את הפעילות אמש וטענה להצלחה: "החלוקה התנהלה כסדרה, למרות איומים של חמאס על האוכלוסייה, מחסום הפחד נשבר".
לדברי המפעילים, הטענות לכאוס לא נכונות: "נתנו ל-100 פלשתינים להיכנס ולקחת קופסאות ולצאת. לא הייתה אלימות. תוך פחות משעה הפלסטינים יצאו".
בנוסף, מאות עזתים הגיעו בשעות הבוקר למרכזי החלוקה במרחב רפיח בכדי לקבל את המוצרים, ולא נרשמו אירועים חריגים. החבילות כוללות מצרכים בסיסיים כגון קמח, שמן, אורז וקופסאות שימורים
