accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

מודה באשמה: יהודה שלזינגר מתנצל בפני ינון מגל

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

א סיון ה'תשפה (28.05.25)

33

23

like

6

dislike

יהודה שלזינגר התנצל בשידור חי בפני ינון מגל, לאחר שהופעלה אזעקת אש באמצע תוכנית הפטריוטים בעקבות כך ששלזינגר שרף פופקורן במיקרוגל • לדבריו: "מחילה לא התכוונתי, נשרף, מה אני אעשה?"


מגיש התוכנית 'סטורי לילה' התוודה אתמול (שלישי) בשידור חי בפני ינון מגל ואמר כי האזעקה שנשמעה במהלך תוכנית הפטריוטים הופעלה בגללו. שלזינגר התנצל: "לא התכוונתי".

לדברי שלזינגר, הוא הכניס למיקרוגל פופקורן, הפעיל ארבע דקות ואז האזעקה החלה לצפצף, "ינון מגל הנסיך, מחילה אחי, לא התכוונתי. אני יודע ששמים חמש דקות במיקרו. שמתי לארבע – נשרף, מה אני אעשה?". אבי שושן הגיב: "זה דקה נוספת, זה שורף את הבית".

האזעקה במהלך התוכנית | צילום: ערוץ 14

כזכור, אמש במהלך תוכנית הפטריוטים נקטעה במפתיע, לאחר שבעיצומו של השידור נשמעה אזעקה של כיבוי אש. חברי הפאנל עצרו ונסו לתהות מה גרם להפעלת האזעקה.

ינון מגל התעצבן: "חבר'ה, מי שלא תיקן את הצפצוף הזה, אני לא יודע מה אני עושה לו עכשיו. זה מטריף לי את העצבים עכשיו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News