accessibility-icon
share-icon
תיעוד מתוך "ישראל הבוקר" עם טל מאיר

המזרחן יוני בן מנחם: חמאס וקטאר בלחץ - אנחנו בדרך הנכונה

רון דויטש

רון דויטש

א סיון ה'תשפה (28.05.25)

3

1

like

0

dislike

יוני בן מנחם התייחס לפתיחת מרכזי הסיוע האמריקאי ברצועת עזה וציין כי בארגון הטרור חמאס וקטאר קיים "לחץ גדול" בעקבות כך • לטענתו ישראל צריכה להפיק את הלקחים מהיום הראשון ו"ללחוץ על הגז" • עוד העריך שארגון הטרור ינסה לפגוע בתהליך באמצעות פיגועים


לאחר שאמש נפתחו מרכזי הסיוע האמריקאים ברצועת עזה, המזרחן יוני בן מנחם התייחס היום (רביעי) ב"ישראל הבוקר" לצעד ואמר כי בעקבות כך "חמאס וקטאר בלחץ", מה שמראה שאנחנו בדרך הנכונה.

"חמאס בלחץ אדיר", אמר המזרחן והוסיף כי "גם קטאר בלחץ גדול. בעיתונות הקטארית יוצאים מגדרם כדי לתאר את היום הראשון להפעלת המיזם האמריקאי ככישלון מהדהד". עוד הוא ציין כי "אם הם בלחץ גדול, אנחנו בדרך הנכונה".

maximize-image
ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה | צילום: שאטרסטוק

לטענתו של בן מנחם, ישראל צריכה להפיק את הלקחים מתקלות היום הראשון למיזם ו"ללחוץ על דוושת הגז", זאת בהתחשב בכך שהאוכלוסייה העזתית חצתה את מחסום הפחד מפני ארגון הטרור.

עוד העריך בן מנחם כי ארגון הטרור חמאס ינסה לפגוע בפרויקט באמצעות פעולות טרור. "חמאס ינסה הן בפיגועים נגד חיילי צה"ל והן לאוכלוסייה העזתית עצמה ולעובדים האמריקאים שמחלקים את חבילות המזון כדי לחבל בתהליך הזה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News