השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התייחס הבוקר (רביעי) לדיווחים לפיהם התובע הראשי בבית הדיון הבין-לאומי בהאג, שקל להוציא כנגדו צו מעצר, ואמר כי "כשבהאג נגדי – אני יודע שאני בדרך הנכונה".
לדבר בן גביר: "יש לי מסר אחד ברור לתובע הראשי בבית הדיון הבין-לאומי בהאג: שום צו מעצר כזה או אחר ירתיע אותי מלהמשיך לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל. התובע בהאג לא מפחיד אותי, לא מאיים עליי, אעשה הכל מה שצריך בשביל להגן על העם שלי – גם במחיר של הוצאת שצו נגדי".

כזכור, הבוקר דווח בוול סטריט ג'ורנל מפי גורמים נוכחיים ובעבר בבית המשפט הבין לאומי כי התובע הראשי של בית הדין, כרים חאן, הכין צווי מעצר לשרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר בטרם יצא לחופשה כפויה, בעקבות ההאשמות נגדו בתקיפה מינית.
על פי הדיווח, התיקים, נגד שר האוצר והשר הביטחון הלאומי, מתמקדים בתפקידם בהרחבת ההתיישבות ביו"ש, ההחלטה האם להמשיך בהליך תלויה נופלת על שני סגניו של חאן, כאשר בשלב זה עוד אין אינדיקציה אם הם מעוניינים להמשיכו.
