צה"ל יקיים מחר (רביעי) בשעות הבוקר תרגיל התמודדות עם תרחיש צונאמי בעיר ראשון לציון. מטרת התרגיל היא לבחון את רמת המוכנות העירונית והמענה המבצעי למקרה חירום דומה.
במסגרת התרגיל, יופעל צופר בודד באזור מערב ראשון לציון בשעה 10:15, המדמה התרעה על צונאמי. בנוסף, תורגש תנועה מוגברת של כוחות ביטחון לאורך קו החוף.
בצבא מדגישים כי מדובר בתרגיל שתוכנן מראש, ואין חשש לאירוע ביטחוני.
