accessibility-icon
share-icon
קרדיט: ללא
קרדיט: ללא

מלא חומרת העונש: נגזר דינם של המחבלים שרצחו את בת שבע נגרי

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כט אייר ה'תשפה (27.05.25)

21

1

like

0

dislike

בית המשפט הצבאי גזר על המחבלים שרצחו את בת שבע נגרי הי"ד באוגוסט 2023 מאסר עולם ו-50 שנות מאסר • השופטים נענו לדרישת הפרקליטות הצבאית וגזרו על השניים את מלא חומרת העונש שדרשו העותרים • בנוסף, ישלמו הרוצחים מוחמד וצקר שנתיר פיצויים למשפחות הנפגעים


בית המשפט הצבאי גזר היום (שלישי) את דינם של המחבלים שרצחו את בת שבע נגרי הי"ד בפיגוע שהתרחש באוגוסט 2023 בדרום הר חברון, וגזר על השניים מאסר עולם -50 שנות מאסר.

על פי כתב האישום, המחבלים מוחמד וצקר שנתיר, החליטו מספר חודשים לפני האירוע לבצע פיגוע ירי באזור יהודה ושומרון במטרה לרצוח יהודים. לצורך מימון רכישת כלי הנשק, יצרו קשר עם פעילי טרור מארגון חמאס.

maximize-image
לוחמי צה"ל בפעולות הריסת בתי המחבלים בחברון שרצחו את בת שבע נגרי הי"ד | צילום: דובר צה"ל

ב-21 באוגוסט 2023, הגיעו השניים לאזור בית חגי מצוידים בכלי נשק ושלוש מחסניות מלאות. כשזיהו את הרכב הישראלי בו נסעה המנוחה, בתה הקטינה ואדם נוסף, פתחו בירי אוטומטי של כ-28 כדורי תחמושת לעבר הרכב. בת שבע נגרי הי"ד נרצחה במקום, ונפצע באורח קשה האדם הנוסף ששהה ברכב.

שני המחבלים קיבלו מבית המשפט את מלא העונש: מאסר עולם ו-50 שנות מאסר בפועל. בנוסף, חויבו הנאשמים בפיצוי כספי בסך שלושה מיליון ו-400 אלף ש"ח לנפגעי העבירה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News