סגן השר אלמוג כהן מ"עוצמה יהודית" התייחס היום (שלישי) לתחילת חלוקת הסיוע ההומניטרי ברצועת עזה, ואמר: "הייתי נגד, זאת טעות. כשננקום, צריך שהחיילים שלנו יעבדו בשטחים סטריליים".
לדבריו, למרות שהוא מתנגד ברמה העקרונית לחלוקת הסיוע ההומניטרי בעזה, לאחר שיקול מכלול הדברים הוא תומך בצעד זה – וזאת כיוון שהדבר יסייע ללוחמים בשטח להשיג את ההכרעה במלחמה ברצועה.

נפתחו שני מרכזי חלוקה בעזה, המונים תועדו ממתינים בתורי ענק
"כשאני מבקש לנקום בעזתים על מה שהם עוללו לנו, אני מבקש נקמה אמיתית. וכשזה יקרה, אני צריך שהחיילים שלי, שהחיילים שלנו, היקרים והגיבורים שלנו, יעבדו בשטחים סטריליים, קרי, כל מה שיש לו שם, החמצן בריאות, לדפוק בו כדור בריאות", אמר והדגיש, "ובאותם אזורים צריך להוציא את האוכלוסייה, לנקז אותה, והדרך של הסיוע ההומניטרי היא דרך נוספת לבצע זאת".
לדבריו, "הקמפיין כרגע של החמאס הוא מאוד ברור. אני קראתי בפורומים שלהם אתמול בלילה, לפנות בוקר יותר נכון, והם אומרים, אל תיקחו אוכל מהסיוע ההומניטרי, מפני שבסוף יש פה שני רווחים. האחד, זו שליטה על האוכלוסייה, אתה מסיר את ציפורניו של ארגון הטרור הנאצי-חמאס מהאוכלוסייה. שנית, מפנה את השטח לקראת האוגדות המתמרנות והשתלטות על השטח הזה".
