accessibility-icon
share-icon
מטען חבל אותר | צילום: דוברות שב"ס

נמנע אסון: מטען חבלה אותר באזור נתניה ונוטרל

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כט אייר ה'תשפה (27.05.25)

0

like

0

dislike

כוחותינו איתרו לבנת חבלה צה"לית שהוסלקה באזור נתניה • המטען נוטרל והועבר לבדיקה במעבדות המשטרה לצורך מיצוי ראיות


בלשי מחוז מרכז וימ"ר בתי הסוהר איתרו הבוקר (שלישי) לבנת חבלה תקנית של צה"ל שהוסלקה באזור נתניה, המטען נוטרל והועבר לבדיקה במעבדות המשטרה.

הבלשים בשיתוף בלשי היל"פ בתחנת נתניה ביצעו הבוקר פעילות משותפת לאיתור אמצעי לחימה באזור העיר וזאת כחלק מהמאבק המשותף כנגד ארגוני הפשיעה ושמירה על ביטחון הציבור.

במהלך הפעילות שבוצעה בשיתוף יחידת הכלבנים בשב"ס השוטרים איתרו כאמור  לבנת חבלה צה"לית תקנית שהועברה בצורה בטיחותית לבדיקה במעבדות משטרת ישראל לצורך מיצוי ראיות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News