נציג המשטרה נצ"מ גלעד בהט התייחס היום (שלישי) בוועדה לביטחון לאומי לעליית מדרגה באיומים על נבחרי ציבור וטען כי "גם נבחרי הציבור צריכים לשלוט על האמירות שלהם".
עוד הוסיף בהט כי "המשטרה לוקחת את הדברים באופן משמעותי, נעשות פה המון פעולות חקירה. אני לא יכול להיכנס לחקירות אני רק אומר שנעשה מאמץ מאוד משמעותי של משטרת ישראל. כל מה שיש למשטרת ישראל מופעל בחקירות האלו".

בתוך כך, ח"כ משה סעדה הוסיף במהלך הדיון כי לפי מידע שהגיע אליו מתוך המערכת – מי שעומד מאחורי שליחת המעטפות החשודות הוא איש שב"כ לשעבר. לפי החוק, השב"כ אחראי על אבטחת אישים, ובהם חברי כנסת ושרים. אך למרות שהוזמנו לדיון בנושא האיומים, נציגי הארגון נעדרו ממנו, כך דיווח כתבנו הפוליטי מוטי קסטל.
כזכור, בחודשים האחרונים דווח על מקרים רבים של מעטפות חשודות שנשלחו לבתיהם או ללשכותיהם של חברי כנסת ושרים, בעיקר מקרב הקואליציה. המעטפות כללו לעיתים חומרים בלתי מזוהים, אבקות חשודות או איומים אישיים.
