שני צעירים תושבי הצפון בני 17 נעצרו היום (שלישי) בחשד שתקפו אדם בקריית שמונה וגנבו ממנו את אקדחו האישי. בחיפוש שערכה המשטרה בביתו של אחד החשודים ובסביבת המקום, אותר האקדח שנשדד וכן פריטים נוספים החשודים כקשורים לאירוע, בהם רעלת פנים, אקדח גז מדמיע וכפפות.
במהלך החודש התקבל במשטרה דיווח על תקיפת אדם בקריית שמונה, שבסיומה הבחין הקורבן כי אקדחו האישי נגנב. זמן קצר לאחר הדיווח הצליחו השוטרים לאתר ולעצור את שני החשודים.

מחומר החקירה עולה כי השניים תכננו את מעשיהם לאחר שידעו שהקורבן מחזיק ברשותו את האקדח ברישיון, ביצעו את התקיפה והשוד ולאחר מכן נמלטו מהזירה תוך שהם מעלימים ראיות ומסתירים את האקדח בתוך ערמת סלעים.
אתמול, עם סיום שלב החקירה, הוגשה לבית משפט השלום בקרית שמונה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד השניים ביום חמישי הקרוב בבית משפט המחוזי בנצרת.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת מחוז צפון מקיימת פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת".
