במהלך פעילות מבצעית ממוקדת של לוחמי היחידה המחוזית (ימ"ז) מרכז ולוחמי הכליאה של בית מעצר תל אביב, אותר חיתול חשוד מחוץ לחומות המתקן – במרחב הצמוד לגדר, כך נמסר היום (שלישי) מטעם דוברות שירו בתי הסוהר.
בדיקה מעמיקה העלתה כי בתוך הטיטול הוסלק חומר החשוד כסם מסוכן, בכמות משמעותית. על פי החשד, מדובר בניסיון הברחה שנועד לאפשר החדרת הסם לתוך תחומי בית המעצר.
הממצא החריג הוחרם, והאירוע הועבר להמשך חקירה בידי הגורמים המוסמכים. שירות בתי הסוהר הדגיש כי ימשיך לפעול בנחישות וללא פשרות למניעת הברחות – עוד טרם כניסתן לבתי הסוהר, וזאת כחלק מהמאבק לחיזוק המשילות הכליאתית, לשמירה על ביטחון הסגל, הכלואים והציבור בישראל.
