נלכדו בלהבות: לוחמי האש של תחנת באר שבע הוזנקו הבוקר (שלישי) לשריפה עם לכודים שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב "השלום" בעיר באר שבע.
תוך זמן קצר, הגיעו הלוחמים שפעלו תחת עשן סמיך ולהבות לחילוצם של אישה, תינוק וכלב מהדירה הבוערת. "האישה והתינוק חולצו כשהם ללא פגע, אך לצערנו הכלב נמצא בדירה כשהוא ללא רוח חיים", נמסר מטעם דוברות כבאות והצלה לישראל.
הלוחמים המשיכו בפעולות הכיבוי ומניעת התפשטות האש לשאר חלקי הבניין, תוך ביצוע סריקות נוספות לאיתור לכודים נוספים. חוקר דליקות פתח בחקירה לבירור נסיבות פרוץ האש.


