accessibility-icon
share-icon
צילום: עכשיו 14

מנכ"ל משרד המורשת בוועידת הניצחון: הזהות - הערך החשוב ביותר

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כט אייר ה'תשפה (27.05.25)

7

2

like

0

dislike

בוועידת הניצחון של משרד המורשת וערוץ 14 התראיין מנכ"ל המשרד איתי גרנק • במהלך המשדר, דיבר גרנק על ערך הזהות והמורשת, והצהיר: אם הלוחמים שלנו לא יבינו על מה הם נלחמים, מה הזהות שלנו, למה אנחנו נמצאים פה, מה החיבור שלנו לארץ הזאת — אז אנחנו לא ננצח בחיים"


משדר המיוחד של ועידת הניצחון של משרד המורשת וערוץ 14 ששודר אמש (שני) לכבוד יום ירושלים, התראיין מנכ"ל המשרד איתי גרנק, ונשאל על מסר אותו ירצה להעביר לעם ישראל.

maximize-image
images-count1+
ועידת הניצחון | צילום: ערוץ 14

"הביטחון חשוב, כל מה שאתם מתעסקים בו חשוב, החינוך חשוב והרפואה זה חשוב", אמר גרנק, "אבל באמת, אם לא נהיה מחוברים למורשת שלנו — אותם לוחמים שמסתערים עכשיו, שצריכים פעם רביעית כבר לעשות סבב, 400,000 לוחמים — אם לא תהיה להם את הסיבה לעשות את זה, אם הם לא מחוברים למורשת, אם הם לא יבינו על מה הם נלחמים, מה הזהות שלנו, למה אנחנו נמצאים פה, מה החיבור שלנו לארץ הזאת — אז אנחנו לא ננצח בחיים".

לבסוף, סיכם מנכ"ל משרד המורשת "ככה נראה ניצחון. ניצחון נראה חיבור למורשת. ואני מאחל לנו באמת ניצחון"

maximize-image
images-count1+
יום ירושלים הכותל המערבי | צילום: דוברות המשטרה

בנוסף, סיפר גרנק על פרוייקט חדש אותו מקדם משרד המורשת: "הייתי היום בישיבת ממשלה בעיר דוד. העברנו החלטות ממשלה באמת מדהימות, שאחת מהן זו חשיפה של דרך עולי הרגל מבריכת השילוח ועד ברוך בית המקדש — רחוב שהוביל מבריכת השילוח לבית המקדש".

לדברי מנכ"ל המשרד, עלות הפרוייקט מוערכת ביותר מ-100 מיליון ש"ח: "עכשיו זו החשיפה האחרונה, החיבור להר הבית. ואני חושב שרק על ההחלטה הזאת, זה אחד הדברים המרגשים ביותר שיצא לי להיות בהם בחיים. וזה הלמה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News