משדר המיוחד של ועידת הניצחון של משרד המורשת וערוץ 14 ששודר אמש (שני) לכבוד יום ירושלים, התראיין מנכ"ל המשרד איתי גרנק, ונשאל על מסר אותו ירצה להעביר לעם ישראל.

"הביטחון חשוב, כל מה שאתם מתעסקים בו חשוב, החינוך חשוב והרפואה זה חשוב", אמר גרנק, "אבל באמת, אם לא נהיה מחוברים למורשת שלנו — אותם לוחמים שמסתערים עכשיו, שצריכים פעם רביעית כבר לעשות סבב, 400,000 לוחמים — אם לא תהיה להם את הסיבה לעשות את זה, אם הם לא מחוברים למורשת, אם הם לא יבינו על מה הם נלחמים, מה הזהות שלנו, למה אנחנו נמצאים פה, מה החיבור שלנו לארץ הזאת — אז אנחנו לא ננצח בחיים".
לבסוף, סיכם מנכ"ל משרד המורשת "ככה נראה ניצחון. ניצחון נראה חיבור למורשת. ואני מאחל לנו באמת ניצחון"

בנוסף, סיפר גרנק על פרוייקט חדש אותו מקדם משרד המורשת: "הייתי היום בישיבת ממשלה בעיר דוד. העברנו החלטות ממשלה באמת מדהימות, שאחת מהן זו חשיפה של דרך עולי הרגל מבריכת השילוח ועד ברוך בית המקדש — רחוב שהוביל מבריכת השילוח לבית המקדש".
לדברי מנכ"ל המשרד, עלות הפרוייקט מוערכת ביותר מ-100 מיליון ש"ח: "עכשיו זו החשיפה האחרונה, החיבור להר הבית. ואני חושב שרק על ההחלטה הזאת, זה אחד הדברים המרגשים ביותר שיצא לי להיות בהם בחיים. וזה הלמה".
