כוחותינו ממשיכים להעמיק את התמרון ברצועת עזה: כוחות אוגדה 36 השלימו את משימתם במרחב רפיח וממשיכים לפעול ביעדים נוספים במרחב חאן יונס. תיעוד חדש שמתפרסם הערב (שני) מהפעילות מציג את המשך המבצע נגד ארגוני הטרור ברצועה.

בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "בשבוע האחרון כוחות צוותי הקרב פועלים ברצועת עזה במטרה להשמיד תשתיות טרור בעל ובתת-קרקע בשיתוף עם לוחמי יהל״ם ולחסל מחבלים של ארגוני הטרור ברצועה. כוחות סיוע האש והתותחנים של האוגדה ממשיכים להעניק סיוע הדוק באש לכוחות המתמרנים.

הכוחות חיסלו עשרות מחבלים במרחב והשמידו מאות תשתיות טרור, ביניהן: עמדות תצפית, מתחמי לחימה, פירים ותוואים תת-קרקעיים.


במסגרת הפעילות כלי טיס של חיל האוויר בשיתוף ובהכוונת מרכז האש האוגדתי 36, ביצעו עשרות תקיפות וחיסלו מספר מחבלים אשר היוו איום על הכוחות בשטח. כוחות צה״ל ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל".
