שריפת קוצים גדולה פרצה מוקדם יותר היום (שני) במספר מוקדים סמוך לאשדוד. בשעה זו פועלים מספר צוותי כיבוי מתחנה אזורית אשדוד בסיוע של תחנת אשקלון וזוג מטוסי כיבוי כדי להשתלט על השריפה.

בהודעה המלאה דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז דרום נכתב: "בשעה זו פועלים מספר צוותי כיבוי מתחנה אזורית אשדוד בסיוע של תחנת אשקלון וזוג מטוסי כיבוי בשריפת קוצים גדולה המתפשטת במספר מוקדים בשטח פתוח בסמוך לעיר.
הצוותים פועלים למניעת התפשטות השריפה תחת מזג אוויר קיצוני, כמו כן פועלים בנחישות ובחירוף נפש לבלימת הלהבות. פרטים נוספים יימסרו ככל שיידרש".
