דוברות כבאות והצלה הודיעה לפני זמן קצר (שני) כי בעקבות שריפה שמשתוללת באזור גוש עציון, כביש 375 נסגר לתנועה. 11 צוותי כיבוי פועלים בשעה זו בניסיון לבלום את התפשטות האש ולמנוע פגיעה ביישוב ובתשתיות הסמוכות.

בהודעה המלאה של דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז יו״ש נכתב: "שריפה פרצה בשטח פתוח בין היישוב נווה דניאל לצומת אל חאדר בגוש עציון. 11 צוותי כיבוי פועלים בשעה זו בניסיון לבלום את התפשטות האש ולמנוע פגיעה ביישוב ובתשתיות הסמוכות.
בשל השריפה, כביש 375 נסגר לתנועה בשני הכיוונים. בנוסף, נרשמים עומסי תנועה כבדים בציר 60, מכיוון כביש המנהרות דרומה. ציבור הנהגים מתבקש להימנע מהגעה לאזור ולעשות שימוש בדרכים חלופיות".
