ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, שיתף את תחושותיו הבוקר (שני) בריאיון מיוחד לציון 58 שנים לאיחוד העיר: "הלב הומה כל בוקר. אני מודה לקב"ה שנתן לי את הזכות להיות ראש העיר ירושלים, אני חושב שזה אחד התפקידים המאתגרים והמורכבים ביותר. אי אפשר לדבר על זה במונחי הנאה, אבל אני חושב שזה מספק ומאתגר אותי".
"חוץ ממזג האוויר השרבי הכל יהיה נהדר", התבדח ראש העיר, "היום ירושלים חוגגת, אתה רואה ברחובות אנשים מחייכים מכל הארץ – ראיתי משפחות שלמות שהחליטו שהן מבלות בירושלים. מעבר לאירועים – אפשר להנות כל רגע בירושלים".

ליאון המליץ למבקרים הרבים שלא להגיע ברכב פרטי לבירה: "הכי טוב זה פשוט ללכת ברגל בירושלים. להגיע לכניסה לעיר עם רכבת כבדה מהמרכז ולאחר מכן ללכת ברגל – זו הליכה קצרה. אם בכל זאת מתעקשים יש חנייה בעיר, אבל ההמלצה שלי נהדרת – מתל אביב לירושלים ברכבת זה 35 דקות – באף רכב לא תעשה דבר כזה".
"אני מאחל לכל עם ישראל אחדות – שנכיל זה את זה, שנוכל לדבר אחד עם השני בלי חרמות ובלי סיבות מיותרות, ופשוט נאהב זה את זה", בירך ראש העיר, "אמן שכל החלומות שלי על ירושלים יתגשמו – ואני מבטיח: זו תהיה ירושלים נהדרת".
