accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות
צילום: רשתות ערביות

כוחותינו תקפו מחבלים מרכזיים ששהו במפקדת המודיעין בעיר עזה

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כח אייר ה'תשפה (26.05.25)

11

5

like

0

dislike

צה"ל ושב"כ תקפו מחבלים מרכזיים ששהו במתחם פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי • מתחם הפיקוד והשליטה, שהוקם במרחב שהיה בעבר בית ספר בעיר, שימש את המחבלים לתכנון ואיסוף מודיעין במטרה להוציא לפועל פעולות טרור נגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל במרחב


צה"ל ושב"כ תקפו במהלך הלילה (בין ראשון לשני), מחבלים מרכזיים ששהו במתחם פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי שהוקם במרחב ששימש בעבר כבית ספר 'פהמי אלג'רגאוי' במרחב העיר עזה שבצפון הרצועה.

מתחם הפיקוד והשליטה שימש את המחבלים לתכנון ואיסוף מודיעין במטרה להוציא לפועל פעולות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל במרחב.

maximize-image
מתחם פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי שהוקם במרחב ששימש בעבר כבית ספר בעיר עזה שבצפון הרצועה | צילום: דובר צה"ל

"טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף", נמסר מטעם דובר צה"ל, "ארגוני הטרור מפרים באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול אכזרי של מוסדות אזרחיים והאוכלוסייה כמגן אנושי לפעולות טרור. צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול בעוצמה ובנחישות נגד כל ארגוני הטרור ברצועה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News