accessibility-icon
share-icon
לוחמינו חוגגים בעזה | צילום: ללא

עיר הנצח: לוחמינו הגיבורים חוגגים את יום ירושלים בעזה | צפו

רבקה שורק

רבקה שורק

כז אייר ה'תשפה (25.05.25)

19

28

like

0

dislike

בלב מעוז האויב הנאצי, לוחמינו הגיבורים חוגגים את שחרור בירתנו הנצחית, ומודים לקב"ה על הזכות להסתופף בצילה של עיר הקודש ולחזות בשריד בית מקדשנו


כתבנו הצבאי פרסם היום (ראשון), לרגל יום ירושלים, תיעוד מרגש של לוחמי חטיבה 401 חוגגים ורוקדים בלב רצועת עזה. דווקא במעוזו של האויב הנאצי, החיילים לא שוכחים להודות לקב"ה על שחרור בירתנו הנצחית.

בתוך כך, הערב, כמדי שנה, הגיעו אלפי מתפללים לרחבת הכותל המערבי והשתתפו בפריסת דגל ישראל ענק כדי לסמל את אחדות עם ישראל והקשר שלא יימחה לעיר הקודש.

maximize-image
יום ירושלים | צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

אנו מציינים 58 שנים לשחרור ואיחוד ירושלים – אך השנה, השמחה מלווה גם בכאב: 58 מאחינו ואחיותינו עדיין מוחזקים בשבי החמאס בעזה. קהל האלפים הקדיש את הרגעים הנשגבים של תפילה, הודיה ותקווה לתפילה מעומק הלב לשובם המהיר של כל החטופים והלוחמים הגיבורים שמחרפים את חייהם למעננו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News