"הפטריוטים" הקדישו הערב (ראשון) את פתיח התוכנית לציון חגיגות יום השחרור ה-58 של העיר הבירה האהובה עם השיר "אני עומד על החומה", זאת כהקדמה לתוכנית המיוחדת שתערך מחר בהר הזיתים: "הייתי מוכן להמשיך לשיר".
ינון בירה נעמד והחל לרקוד ופנה אל שאר חברי הפאנל: "מה, אתם לא מוחאים כפיים?". הפאנליסט יותם זמרי הרים את ידיו ואמר בחיוך: "מה לעשות, אנחנו אשכנזים". בתשובה לכך ינון מגל אמר בהתרגשות כי היה מוכן לשיר לאורך המשך התוכנית.
