accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

פרסום ראשון: ראשי פגזים של צה״ל אותרו בפזורה הבדואית בנגב

אריאל עידן

אריאל עידן

כז אייר ה'תשפה (25.05.25)

12

9

like

1

dislike

פורסם בחדשות 14: שוטרי המחוז הדרומי איתרו בתוך ילקוט ביישוב לקיה שבנגב שמונה ראשי נפץ של מרגמות • במקביל, השוטרים איתרו שלושה ברוסים עמוסים בכדורים ונשקים מסוג M16 מתחת לספה בסלון בית ברהט


פורסם בחדשות 14: ביום חמישי האחרון, במהלך חיפוש ביישוב לקיה של בלשי תחנת עיירות ביחד עם לוחמי המשמר הלאומי ובהכוונת כלבן, אותר ילקוט בית ספר של ילדים ובתוכו נתפס ברוס ראשי נפץ תקניים של פצצות מרגמה – חבלן משטרה ממרחב הנגב פעל בזירה לנטרול הסכנה.

בנוסף לכך, במהלך סוף השבוע פעלו שוטרי מרחב הנגב מתחנת רהט, יחד עם לוחמי יחידת יואב וסה״ר של המחוז הדרומי ולוחמי משמר לאומי דרום ומג״ב, בעיר רהט, במסגרת המאבק בסכסוכי משפחות ובנקמות הדם. בחיפוש שבוצע בבית של אחת המשפחות המסוכסכות נתפס מתחת לספה נשק מסוג M16, מחסניות וברוסים של תחמושת צבאית תקנית – שלושה חשודים בני המשפחה נעצרו לחקירה במשטרה.

maximize-image
הפזורה הבדואית בנגב | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אתמול בוצע בנוסף חיפוש במתחם בעיר רהט, שם נתפסו מאות אלפי שקלים במזומן. בניסיון להפריע לפעילות הכוחות, תקפו בני משפחה ושכנים בדחיפות וקללות את השוטרים – ארבעה חשודים נעצרו לחקירה.

במקביל, בעקבות מידע על רצון לקדם נקמת דם, פשטו בלשי תחנת עיירות ולוחמי המשמר הלאומי דרום על מתחם ביישוב תל שבע, בו נתפסו M16 ארוך טעון, לצד מחסניות ותחמושת – שני חשודים נעצרו לחקירה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News