אבי שטרית, תושב קריית שמונה שהותקף על ידי יאיר גולן ביום חמישי האחרון, התראיין היום (ראשון) לאולפן הפתוח עם בועז גולן. שטרית תיאר את רגעי הפחד במהלך התקיפה, הביע ביקורת על האמירות של גולן, ושיתף כי התלונה שהגיש למשטרה, הועברה ללהב 433: "שמה יושבים אנשים משלהם, התלונה הזאת תתמסמס".
"אני עברתי אירוע מוחי לפני כארבע וחצי שנים, ואני נעזר במקל הליכה, כי חצי הגוף השמאלי שלי לא תקין", סיפר שטרית. "ביום חמישי באתי להביע את מחאתי לגבי המילים הנבזות שיאיר גולן אמר על חיילי צה״ל ועל כל תושבי מדינת ישראל בכלל", הוסיף.
#ינוניוז
הבריון האלים יאיר גולן מרים ידיים על תושב קרית שמונה שקרא לו לצאת מהעיר pic.twitter.com/elohMvN4K3— ינון מגל (@YinonMagal) May 22, 2025
שטרית תיאר את התקיפה: "הבחור פשוט השתולל ובא לתקוף אותי, אם לא היו שם מפקד התחנה ומספר שוטרים שהפרידו בינינו, נדמה לי שהוא היה משכיב אותי על הרצפה והייתי פגוע. מזל שלי שהיו שם שוטרים שעצרו אותו."
"פגשתי אותו ובסך הכול אמרתי לו, מי נתן לך את דרגת אלוף? איך אתה אלוף ומתבטא בצורה הזאת?" סיפר שטרית, גולן מצידו ענה: "אני הגנתי עליך". שטרית, שלחם בעצמו במלחמת יום כיפור, השיב לו: "עליי לא הגנת, כי אני לחמתי ביום כיפור בכל גזרת התעלה. עליי לא נלחמת. אתה ישבת בבונקר עם מסכי פלזמה ונתת הוראות. אנחנו נלחמנו. אבל אתה, אתה גרמת נזק למדינת ישראל".

לדבריו של שטרית, הוא הגיש תלונה כבר ביום האירוע, אך לאחר מכן נודע לו שהתלונה הועברה ללהב 433: "באותו יום כבר הגשתי תלונה בתשע וחצי בערב, והודיעו לי ביום שישי שזה עבר ל-433. ברגע שזה עבר ל-433, התלונה הזאת תתמסמס, וחבל על כל הזמן שלנו. שמה יושבים אנשים משלהם, שמבליגים להם. ולא עושים את העבודה כמו שצריך."
לסיום, זעק שטרית: "תאר לך שהיה איזה מישהו אחר מהימין מתקיף איש שמאל, באותו יום הוא עצור, למה לא עצרו אותו?"
