היחידה המרכזית של מחוז מרכז ניהלה הבוקר (ראשון) פעילות מבצעית סמויה וממוקדת כנגד ארגוני פשיעה משכונת ג'ואריש ברמלה, במסגרתה ניהלו מרדף בסיוע תחנת רמלה ויחידת הרחפנים המשטרתית, אחר "חוליה מבצעית" שעפ"י החשד הייתה בדרכה לבצע פשע חמור ברחוב הערבי.
בלשי הימ"ר פעלו בנחישות תוך חתירה למגע, והצליחו לעצור בתום המרדף רכב "משוכפל" ובו שלושת החשודים בהיותם חמושים ורעולי פנים, כשברכבם 2 כלי נשק מסוג M-16 ושני אקדחים, וכן משתיק קול וציוד נוסף. בלשי הימ"ר עצרו את החשודים לחקירה במשרדי הימ"ר ובכוונת היחידה להביאם בהמשך לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד מחוז מרכז, ניצב יאיר חצרוני שיבח את הימ"ר המחוזי והתחנה, על "הישג מבצעי ברמה הגבוהה ביותר, במסגרתה סיכלנו היום פשע חמור ברחוב הערבי, הצלנו חיים ונמשיך בחקירה עד הבאתם לדין וכליאתם של כלל החשודים אחר סורג ובריח לשנים רבות, למען שלום הציבור ובטחונו".
מפכ"ל המשטרה דני לוי שיבח את השוטרים: "פעלתם בנחישות חסרת פשרות, תוך חתירה למגע, תיאום מושלם בין כוחות ימ״ר מרכז, תחנת רמלה ויחידת הרחפנים – והצלחתם לשים את ידכם על פושעים נתעבים שהיו בדרכם לפגוע באחרים. משטרת ישראל בראשותי ובאמצעותכם, תמשיך לעשות הכל, כדי לעצור את הפשיעה בחברה הערבית, להביא את העבריינים לדין ולאפשר לציבור הנורמטיבי לחיות בשלום ובמוגנות".
