שר הביטחון ישראל כ"ץ הצהיר היום (ראשון) פעם נוספת כי החליט שלא לאשר את השתתפות הפצ"רית בכנס לשכת עורכי הדין: "מהנימוקים אותם פירטתי בהודעתי בנושא".
הדבר מגיע לאחר שהרמטכ"ל אייל זמיר הודיע כי אישר את השתתפות הפצ"רית "מתוך החשיבות העליונה שבהסברת המאמצים הנעשים בצה"ל על מנת לשמור על הדין, ועל המשפט הבינלאומי". שר הביטחון עדכן כי לאחר ששקל שוב את הדברים, החליט שלא לאשר את השתתפותה והודיע על כך לרמטכ"ל.

הרמטכ"ל מודה: אישרתי את השתתפות הפצ"רית בכנס לשכת עוה"ד
131
25.05.25|אפרת ברינר
"הסמכות בנושא זה נמצאת תחת אחריותי כשר הביטחון מול המערכת הצבאית הכפופה לשיקול דעתי, ובהתאם לכך קיבלתי את ההחלטה", מסר, "אמשיך לעבוד עם הרמטכ"ל וצמרת צה"ל ביחד למען שמירת ביטחונה של מדינת ישראל".
