השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב היום (ראשון) לכתב האישום נגד סנ"צ עמית פולק: "כך מתנהלת דיפ סטייט מהמקפצה, שמהלכת אימים על קציני משטרת ישראל".
"עם תום החקירה מסתבר ששוב המשטרה הפרטית של גלי בהרב-מיארה מקיימת אכיפה בררנית, מתנכלת ומהלכת אימים על קצינים ושוטרים במשטרה שפעלו לאכיפת החוק", טען השר.
"בשנים עברו מפגיני ימין ספגו אלימות קשה בידי שוטרים באופן סדרתי, ובמח"ש, הזרוע האלימה של הפרקליטות, לכל היותר גלגלו עיניים. בשנים עברו מפגיני ימין שחסמו כבישים, חטפו כתבי אישום מהירים – וכעת בפרקליטות מגלגלים עיניים נוכח חסימות סיטונאיות של כבישי איילון".
הוא תקף: "כך מתנהלת דיפ סטייט מהמקפצה, שמהלכת אימים על קציני משטרת ישראל, מנסה לתפור תיקים לשרים וראש הממשלה, וכעת מנסה לסכל מינוי ראש שב"כ – הכל בניגוד לחוק, ובמאפיוזיות".
"זה לא יעזור להם. סנ"צ עמית פולק הוא קצין משטרה איכותי וראוי, וככל שזה תלוי בי, הוא יישאר קצין במשטרת ישראל".
