פורסם בחדשות 14: בסוף השבוע זה קרה, המצור הישראלי הפשיר, ומשאיות הסיוע חזרו לרצועה והביאו איתן קמח, מצרך נדיר בעזה של היום. חלק מהמאפיות חזרו לעבוד והעזתים הסתערו בהמוניהם. המשאיות נכנסו דרך מעבר כרם שלום בדרום הרצועה, ובעזה כמו בעזה, הן נבזזו בדרך, כאשר מעט מאד אם בכלל, הצליח להגיע לצפון הרצועה.
מי ששולט באוכל שולט באוכלוסייה, חמאס לא רוצים לאבד זאת. בסוף השבוע פרסמו חמאס כי הם הוציאו להורג גנבי סחורה, והיום הצליחו כמה משאיות להגיע לעיר עזה, בעוד חמושים, כנראה של חמאס, השתלטו עליהן.

בעזה יש בעיה, לסוחרים המקומיים ולחמאס ממש לא אכפת מהתושבים. מה שכן מגיע לשווקים, נמכר במחיר מופקע, רק כי יש מי שרוצה להתעשר על חשבונם. "רוב אנשי המאפיות ברצועת עזה הם גנבים" האשים הבלוגר העזתי נמר עג'ור, בסרטון שפרסם אתמול, ובהמשך הוסיף: "זהו מסר לארגון התזונה של האו"ם, אנחנו לא רוצים שתחלקו לחם, תחלקו לנו שקי קמח, תכינו שק קמח טרי לכל משפחה, אנחנו נסתדר בעצמנו".
העזתים ערים מאד למה שחמאס מעולל להם. לצד השנאה אלינו, עם עוד גל של פליטות – יש ברחוב העזתי בלי סוף ביקורת על חמאס. העזתים גם מבינים שההתעקשות של חמאס לא לשחרר את החטופים מביאה עליהם אסון: "הבעיה היא שהמלחמה הזאת, שבה אנו נמצאים כבר שנתיים, כשבכל יום יש 200 מתים, קורית בגלל מי? בגלל 20 אנשים שאסורים אצלנו" סיפר בשבוע שעבר הבלוגר העזתי סעיד אל-נג'אר.

רצועת עזה היא מקום שאתם לא רוצים להיות בו, זה ברור. אבל לצד כל המחסור והפליטות, עדיין יש שם מראות של נורמליות, גלידריות פתוחות וחופי רחצה מלאים.
בזמן שבעולם מאשימים את ישראל שהיא מרעיבה את העזתים, בתוך רצועת עזה לאנשים לא אכפת אחד מהשני – עזתים מרעיבים עזתים אחרים, בוזזים ומייקרים את הסחורה, רצועת עזה – ארץ אוכלת יושביה.
