רוסיה ואוקראינה החליפו היום (שבת) מאות שבויים כחלק מהסכם שחתמו באיסטנבול, במסגרתו ישוחררו בסך הכול 1,000 שבויים מכל צד. ההחלפה התבצעה שעות לאחר מתקפה רוסית רחבת היקף על קייב, שבה נפצעו לפחות 15 בני אדם ונגרם נזק בשישה רובעים בעיר.
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ומשרד ההגנה הרוסי אישרו כי כל צד שחרר 307 שבויים, יממה לאחר שחרור של 390 שבויים ביום שישי. לדברי זלנסקי, צפויים שחרורים נוספים בהמשך השבוע.

על פי הממשל בקייב, רוסיה שיגרה בלילה 14 טילים וכ-250 מל"טים מסוג שאהד. 245 מל"טים יורטו– 128 הופלו באוויר ו-117 שיבשו באמצעים אלקטרוניים. רסיסים נפלו בשישה מחוזות בעיר. מחוז אובולון נפגע קשה במיוחד, ובו נפצעו חמישה בני אדם.
במקביל, דווח על 13 הרוגים בתקיפות נפרדות בדרום, מזרח וצפון אוקראינה. באודסה נהרגו שלושה בני אדם לאחר שטיל רוסי פגע בתשתית נמל. רוסיה טענה כי היעד היה ספינה שנשאה ציוד צבאי.

משרד ההגנה הרוסי מסר כי בלילה שבין שישי לשבת הפילו כוחותיו מעל 100 רחפנים אוקראיניים בשישה אזורים ברוסיה. שלושה בני אדם נפצעו באזור טולה, שם נפגע אתר תעשייה המשמש לייצור כימיקלים צבאיים.
על אף חילופי השבויים, הקרבות נמשכים לאורך קו חזית באורך של כ-1,000 ק"מ. שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב אמר כי מוסקבה תעביר טיוטת הצעה להסכם שלום, אך בקרמלין ציינו שטרם הושג סיכום על מיקום סבב שיחות נוסף. באוקראינה, לעומת זאת, מדגישים כי תנאי מוקדם להסכם הוא הפסקת אש מיידית.
