אישה בת 39 נעצרה אתמול (שבת) לאחר שדקרה 18 בני אדם בתחנת הרכבת המרכזית בהמבורג. לפי המשטרה, האישה פעלה לבדה ותקפה נוסעים שעמדו על רציפי המסילות והמתינו לרכבת. הרקע למעשה לפי משטרת גרמניה עדיין לא ידוע.
שירותי ההצלה בעיר דיווחו כי שישה מהפצועים במצב אנוש, שלושה נוספים נפצעו קשה ועוד שלושה קל. המשטרה מסרה כי אין עדיין נתונים סופיים, אך כמה מהפצועים נמצאים בסכנת חיים.

הפיגוע התרחש מעט לאחר השעה 18:00, מול רכבת מהירה שעצרה בתחנה. חברת הרכבות דויטשה באן מסרה בהודעה רשמית כי היא "מזועזעת עמוקות". ארבע מסילות נסגרו, ורכבות רבות עוכבו או הוסטו ממסלולן.
