אזעקות צבע אדום נשמעו היום (שישי) בעוטף עזה. בצה"ל עדכנו כי חיל האוויר יירט שיגור אחד שחצה מהרצועה לעבר שטח הארץ, אין נפגעים.
בימים אלו כוחותינו ממשיכים לפעול בעוצמה ברצועת עזה, במסגרת מבצע "מרכבות גדעון". אתמול, דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, הוציא התרעת פינוי מידית לתושבי צפון רצועת עזה: "צה"ל פועל בעוצמה רבה באזורים בהם אתם נמצאים, התפנו מיד דרומה".

"צה"ל פועל בעוצמה רבה באזורים בהם אתם נמצאים, שכן ארגוני טרור ממשיכים בפעילותם ובפעולות הטרור שלהם באזורים הנ"ל", נמסר, "לאור זאת, צה"ל ירחיב משמעותית את פעילותו הצבאית באזורים בהם אתם נוכחים".
