ערוץ התבהלה 12 בפאניקה. הם בפאניקה חסרת שליטה אך מאד מאד מובנת. ערוץ 14 מזנק ברייטינג ונוגס בהם בהתמדה, זאת הסיבה שערוץ התרעלה פצח במלחמת חורמה נגד 14 ולא בוחל באמצעים. זאת הסיבה שיושבים תחקירנים וסורקים במסרקות ברזל כל מילה בתכניות הבוקר ובפרסומות… בניסיון נואש למצוא מילה או עילה להתגולל עליה.
סיפרו לי שקושמרו קטע את התשובה של רה"מ אליי כי השאלה הייתה "מתוזמנת" וכי נחזור בשאלות "עיתונאים" כי השאלה לא הייתה לטעמה של משטרת המחשבות מספיק "מאתגרת".
כי בטח זו עיתונות. לצנזר תשובה שאינה נוחה ואז לבכות שרה"מ לא עונה לרעל המוזמן והמזוקק שלהם.

מעבר לכך שזו דיבה שקרית וחמורה, צריך להיות ארכי מטומטם כדי להסיק מכך שרה"מ הגיע עם דף כתוב כי השאלה "מוזמנת". נראה לי מתבקש מאד שבערב כזה נתניהו יכין מראש תשובה לשאלה שבוודאי תישאל אודות החלטת בג"ץ. הרי גם לו היה נשאל ע"י כתבי התעמולה למשל: "בג"ץ קבע הערב כי פעלת בניגוד עניינים בהחלטתך לפטר את רונן בר…" התשובה הייתה זהה: "אני רוצה להקריא לכם את לשון החוק…"
בסיומה של מסיבת העיתונאים נתניהו קרא מדף מוכן את אמירתו של מייק האקבי אודות מחוייבותה של ארה"ב לישראל, אז גם זה היה מתואם עם מי ששאל? פתטי, כמעט כמו הכתב שהעיר על "ההגרלות בהן ערוץ 14 יוצא ראשון". הרי אתה וחבריך ה"עיתונאים האמיצים" נמצאים במסיבות העיתונאים הללו ויודעים היטב שההגרלות נערכו לנגד עיניכם הרואות, כלות ומשתאות ע"י עובדת ניטרלית שנמצאת במקום לפחות 20 שנה.

הרי אני שמעתי באזניי את חברתך לוחשת "חייבים לעשות הכל כדי שקסטל לא ייצא ראשון" כשניסיתם לשנות את צורת ההגרלות פעם אחר פעם ללא הועיל. הרי אתם אלו שהוצאתם במו ידיכם ואצבעותיכם שוב ושוב את הפתק 'מוטי קסטל' על אפכם וחמתכם. לשקר אין רגליים אבל גם הפה שלו לא משו.
צר לי, אך אין לי הפעם איך להרגיע את התבהלה והפאניקה. היא מוצדקת. הציבור מאס בכם. תמו ימי הזוהר והשלטון בכיפה. תיכף אתם עוברים לערוץ ההיסטוריה.
