accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

האקבי מאשים: "מזועזע - מאשימות את האחראי הלא נכון"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כד אייר ה'תשפה (22.05.25)

3

4

like

2

dislike

שגריר ארה"ב גינה בחריפות את מעצמות המערב על האיום בסנקציות כלפי ישראל: "אני מזועזע מכך שבריטניה, קנדה וצרפת מאשימות את האחראי הלא נכון" • האקבי הבהיר: "הן צריכות להתחיל להפעיל לחץ על חמאס"


שגריר ארה"ב מייק האקבי התייצב היום (חמישי) מאחורי חיילי צה"ל וישראל, וגינה את בריטניה, צרפת וקנדה על האיום בסנקציות כלפי ישראל: "חמאס היה יכול לעצור את זה כבר ב-8 באוקטובר, אבל הם לא עשו זאת. הסבל הממושך של כולם הוא באשמת חמאס. ואני מזועזע מכך שבריטניה, קנדה וצרפת מאשימות את האחראי הלא נכון. הן צריכות להתחיל להפעיל לחץ על חמאס".

הפוסט שפרסם האקבי ברשת החברתית X מתייחסת לאיום ששיגרו שלושת המעצמות המערביות לישראל במהלך השבוע, בו הבהירו, בין היתר, כי ישקלו סנקציות שונות, אם לא ייכנס סיוע הומניטרי מידי לרצועה. ההצהרה המשותפת של מנהיגי שלוש המדינות: בריטניה צרפת וקנדה, כללה קריאות להפסקת הלחימה בעזה ולהסרת את ההגבלות על הכנסת הסיוע ההומניטרי.

כזכור, גם סגנית שר החוץ שרן השכל הגיבה בחריפות להצהרה המשותפת של המנהיגים, ואמרה: "אם אתם תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני טרור תגידו לי אתם: איך בדיוק אמורים להביס את חמאס בלי מלחמה? איך הביסו את דאעש? איך הביסו את הנאצים? באמצעות עימות מזוין".

עקבו אחרינו גם ב-Google News