אוניברסיטת בר אילן התייחסה היום (חמישי) לכך שקצין ביטחון דרש מסטודנטית להסיר מעליה דגל ישראל בכנס באוניברסיטה הקורא לסיום המלחמה ולשחרור החטופים: "האוניברסיטה מביעה תמיכה מלאה בחיילי צה"ל, בהם רבים מהסטודנטים, החוקרים, והבוגרים שלנו".
עוד הוסיפו כי "בתקופה מורכבת זו, אנו מחזקים את ידי המשרתים והמשרתות, ונמשיך לפעול לחיזוק החברה הישראלית ומדינת ישראל. איננו שותפים לאמירות הפוגעות בלכידות החברתית המאפיינת את הקמפוס שלנו".

סוער בבר אילן: "אני מבקש שתורידי את דגל ישראל ותצאי מהכיתה"
בתוך כך, מוקדם יותר היום חלק מקבוצת "מאבק האקדמיה" המאגדת בתוכה אנשי אקדמיה המתנגדים לרפורמה המשפטית, מקיימים בשעה זו סימפוזיון העוסק בקריאה להחזרת החטופים ולסיום המלחמה בעזה.
סטודנטים שדבר קיומו של המפגש הגיע לאוזניהם זעמו, והוציאו קריאה להגיע למיקום עם דגלי ישראל כדי "לצלם את הביזיון". לדבריהם, "דברים כאלה לא קרו שנים בבר-אילן, אסור לתת לזה פתח ותקדים". יצוין כי לטענתם המפגש נועד לבזות את חיילי צה"ל ולהתנגד למלחמה, אך באוניברסיטה, שהכנס נערך באישורה, טוענים שמדובר בפייק מוחלט.
