יום לאחר שרבים מעם ישראל הגיעו לחלוק כבוד אחרון בהלוויתו של הלוחם דנילו מוקנו הי"ד שנפל ברצועת עזה למען הגנת המולדת. מתברר כי בבית המשפחה השכולה כמעט ואין מנחמים.
בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות נכתב: "אני מבקש ומתחנן מכם – בואו להיות איתם, אל תתנו להם להישאר לבדם", בנוסף, תואר כי בבית המשפחה אין רב שינחה את התפילות, ונדרש שיבואו אנשים שילוו ויתמכו בהם בשעה הקשה.

עוד נכתב בפוסט כי "בואו ניתן להם את הכבוד שמגיע להם תשתפו בבקשה בכל הכוח. הכל מתואם עם המשפחה זה פורסם לאחר אישור מהם". משפחתו האבלה של סמל-ראשון דנילו מוקנו הי"ד יושבת שבעה ברחוב ההסתדרות 109 בחולון. שעות ניחום אבלים: 10:00-14:00, 16:00-21:00.
כזכור, מוקדם יותר השבוע סמ״ר דנילו מוקנו, בן ה-20, מחולון, לוחם פחת״ק 51 בגדוד 82, עוצבת 'סער מגולן', נפל בקרב בדרום רצועת עזה. שר הביטחון ישראל כ"ץ ספד לו: "ליבי עם המשפחה האבלה ברגעים הקשים הללו. אני מתפלל לרפואתם של כל הפצועים. יהי זכרו ברוך".
