accessibility-icon
share-icon
צילום: המנהל האזרחי
צילום: המנהל האזרחי

זעם במשטרה: "שחרור תוקף הקצינה - פרס לפגיעה בלובשי מדים"

מילן עמר

מילן עמר

כד אייר ה'תשפה (22.05.25)

144

10

like

18

dislike

המשטרה זועמת על החלטת בית המשפט לשחרר את השוהה הבלתי חוקי שירק על קצינה באוטובוס: "פגיעה בלובשי מדים והחלשת ההרתעה" • כתב האישום מייחס לו תקיפת עובד ציבור ושהייה בלתי חוקית - ללא סעיף לאומני


במשטרה זעמו היום (חמישי) על החלטת השופט בני דורון לשחרר את השב"ח שירק על קצינה באוטובוס: "זהו אירוע חמור של פגיעה בלובשי מדים ובעיקר בתקופה כה קשה שבה אנו נמצאים".

עוד טענו כי "החלטה כזו פוגעת בהרתעה ונותנת לגיטימציה לפעולות כאלה, נזכיר כי הנאשם הוא שוהה בלתי חוקי שכבר נמלט מאימת הדין בסמוך לאירוע, לשחרר אותו זה לתת פרס להתנהגות כזו".

maximize-image
רגעי המעצר | צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, מכתב האישום עולה כי השוהה הבלתי חוקי לא הואשם בתקיפה על רקע לאומני, אלא בתקיפת עובד ציבור ובכניסה לארץ שלא כחוק.

בתיעוד שפורסם מוקדם יותר השבוע ברשתות החברתיות, נראה צעיר, בעל חזות ערבית, יורק לעבר קצינת צה"ל שישבה באוטובוס שנסע ברחוב הרצל ברמת גן. הצעיר עמד לידה במשך זמן מה, וכשהאוטובוס הגיע לתחנה, ירק לעברה ונמלט ברגע שדלתות האוטובוס נפתחו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News