לא שקט באוניברסיטת בר אילן: חלק מקבוצת "מאבק האקדמיה" המאגדת בתוכה אנשי אקדמיה המתנגדים לרפורמה המשפטית, מקיימים בשעה זו סימפוזיון העוסק בקריאה להחזרת החטופים ולסיום המלחמה בעזה.
סטודנטים שדבר קיומו של המפגש הגיע לאוזניהם זעמו, והוציאו קריאה להגיע למיקום עם דגלי ישראל כדי "לצלם את הביזיון". לדבריהם, "דברים כאלה לא קרו שנים בבר-אילן, אסור לתת לזה פתח ותקדים". יצוין כי לטענתם המפגש נועד לבזות את חיילי צה"ל ולהתנגד למלחמה, אך באוניברסיטה, שהכנס נערך באישורה, טוענים שמדובר בפייק מוחלט.
בסרטון שהגיע לידינו מתוך החדר שבו מתקיים הסימפוזיון, תועד קצין הביטחון של האוניברסיטה כשהוא מבקש לסלק מהחדר צעירה שעוטה על עצמה דגל ישראל: "אני מבקש שתורידי את דגל ישראל ותצאי מהכיתה". הצעירה, מצידה, הגיבה בפליאה: "אסור לי ללבוש את הדגל של המדינה שלי? אני לא מצליחה להבין". אישה נוספת שצילמה את הסרטון קראה לעברו: "למה? דגל ישראל".
לדברי עדים שנכחו במפגש, כאשר קצין הביטחון הבחין בכך שהוא מצולם, ביקש להפסיק את ההסרטה ולכבות את הטלפון. אור יצחק, סטודנטית שנכחה באירוע, מסרה לנו: "העובדה שבזכות לחץ ציבורי הצלחנו להפוך הפגנה פרובוקטיבית למפגש סגור בכיתה – היא הוכחה לכך שאסור לשתוק.
"הקמפוס שלנו לא יהפוך לזירה לפרובוקציות שמתחפשות לערכים. זה מתחיל בדיון לא ראוי בכיתה ומסתיים באירועי שבוע הנכבה כמו שראינו שאוניברסיטת תל אביב. לא נאפשר שיח שפוגע בכבודם של לוחמי צה"ל – אלה שמגנים עלינו יום-יום, בגופם ובנפשם".
