העיתונאי והמגיש יהודה שלזינגר התייחס אמש (שלישי), בפתח תוכניתו "סטורי לילה", לדבריו הנבזיים של יו"ר מפלגת העבודה, יאיר גולן, שטען כי מדינת ישראל רוצחת תינוקות בעזה. בדבריו התייחס גם לתגובות שעוררה אמירתו כי "אין חפים מפשע בעזה", והבהיר: "לא סופר אתכם".
לדבריו: "מספיק מילים נאמרו היום על הבושה וחרפה שנקראת יאיר גולן. אבל שום דבר, לא היה חץ בלב, כמו ההודעה של ארגון הטרור שהיה מעורב בחטיפתם ורציחתם של בני משפחת ביבס, שכתבו שההצהרות של גולן, שמכירות ברצח שהצבא מבצע בילדים בעזה כתחביב, מוכיחות שצריך להטיל סנקציות על ישראל וצבא הטרור שלה. רק על זה צריך להעמיד את יאיר גולן לדין, בגין סיוע לאויב בזמן מלחמה".

בהמשך, עבר שלזינגר לדבר על התגובות שקיבל ברשתות החברתיות לציוץ שפרסם בעצמו: "ובשולי הדברים, ראיתי כמה אינפנטילים, כמו שיקמה 'בספטמבר לא יהיה לכם צבא' ברסלר, ואיש השמאל על הלקקן של הנשיא שהטיל אמברגו נשק על ישראל, ברק רביד, חוגגים על ציוץ שלי על כך שאין חפים מפשע".
כדי להבהיר את עמדתו, הוסיף שלזינגר בבוז: "אז א', נכון חברים, אין חפים מפשע. אל תשאלו אותי, תשאלו את מיה שם טוב, לירי אלבג ועומר ונקרט, הם אמרו את זה בעצמם. וב', אתם צודקים. זהו, יותר אני לא ממנה את יהודה שלזינגר לסגן הרמטכ״ל, ובשום פנים ואופן אני לא מתכוון לשים יהודה שלזינגר בקלפי".

שלזינגר הוסיף: "וברצינות, פרופסור במכון וייצמן ועיתונאי עם ניחוח אמריקאי לא מבינים מה ההבדל בין עיתונאי ובין יושב ראש מפלגה ואלוף בצה"ל? אז קחו טיפ. תפתחו מהדורות חדשות בעולם, כלי תקשורת ערבים, קבוצות טלגרם של חמאס וג'יהאד, ותראו את מי מצטטים – את יהודה שלזינגר או את יאיר גולן".
ולסיום, שלח שלזינגר מסר חד וברור לאותם מבקרים: "שקמה ברסלר, הנה מידע פורץ דרך. ברק רביד, הנה סקופ מטלטל: לא רואה אתכם, לא סופר אתכם, בז לכם, אתם הערת שוליים, עשיתם מספיק נזק, וזמנכם עבר".
