נגה אלפסי, אחיינית של הגננת של ניר עוז, מיה גורן ז"ל שנחטפה ונרצחה ע"י מחבלי חמאס וגופתה הושבה ארצה במבצע צבא, השתתפה היום (רביעי) בחסימת משאיות הסיוע לארגון הטרור חמאס במעבר כרם שלום, ומחתה נגד הכנסת הסיוע לרצועת עזה.
לדבריה, ״אני מגיעה לכאן כדי שניר עוז יהיה מקום בטוח. אפשר להכריע את חמאס ואפשר שפחות חיילים ייהרגו. אפשר שהחיילים שלנו ילחמו במחבלים חלשים יותר ופחות מהחיילים ייהרגו. אפשר להכריע את חמאס ואנחנו מחליטים שוב ושוב שלא להחליט״.

אלפסי תקפה בחריפות את העברת הסיוע, וטענה כי משמעות העברת הסיוע היא מתן כוח לארגון הטרור חמאס, שיגרום להארכת המלחמה ולחיזוק ארגון הטרור: ״אנחנו נכנסים להילחם ומאכילים את האיוב וזה יגרום לנו למלחמת נצח או למלחמה שתיגמר בלי הכרעה״.
בסוף דבריה, שיתפה אלפסי בתקווה להפוך את קיבוץ ניר עוז לבטוח, והסבירה מדוע העברת הסיוע פוגעת במטרה זו: ״אנחנו רוצים להכריע. ואני רוצה שהמשפחה שלי תחזור לניר עוז. והוא יהיה מקום בטוח. אני באה לפה כדי שניר עוז יהיה מקום בטוח ושכל הארץ תהיה מקום בטוח״.
